کیوتی پروژه مجموعه پلاگین سینمافوردی GSG Plus HUB Plugins - پروژه کیوتی

مجموعه پلاگین سینمافوردی GSG Plus HUB Plugins

  • حجم فایل: ۲۲۳ مگابایت
  • نسخه سینمافوردی: ۲۰۲۳
  • سیستم عامل: ویندوز

مجموعه پلاگین سینمافوردی GSG Plus HUB Plugins دارای ابزار حرفه ای مختلف برای ساخت موشن گرافیک و تسریع جریان کاری می باشد. در این مجموعه ابزار قدرتمند، پلاگین HDRI Link برای تنظیم تصویر HDRI در صحنه، پلاگین Signal برای ساخت موشن گرافیک با بیت موزیک، پلاگین Light Kit Pro برای نورپردازی صحنه، پلاگین GorillaCam برای کنترل حرفه ای دوربین، پلاگین Top Coat برای ایجاد بازتاب نور واقعگرایانه، پلاگین Transform برای ساخت موشن گرافیک پیچیده، پلاگین Align Tools برای ترازبندی آبجکت های سه بعدی در صحنه و چندین پلاگین دیگر با سهولت ساخت موشن گرافیک در سینمافوردی قرار دارند.

پلاگین سینمافوردی Top Coat

پلاگین سینمافوردی Topcoat ابزار ایجاد بازتاب نور واقعگرایانه برای متریال آبجکت های سه بعدی در صحنه می باشد. با این پلاگین میتوانید رندرهای واقعگرایانه ای بسازید. ۸ نوع بازتاب سفارشی مختلف قابل انتخاب می باشد و میتوانید سریعا ظاهری عالی برای متریال های کروم، خیس، کدر، مرطوب، مات، براق و…ایجاد کنید. با این پلاگین میتوانید رنگ ماشین را بسیار واقعگرایانه بدست آورید و ظاهر متالیک حرفه ای درست کنید. بیش از ۶۰ پریست آماده در این پلاگین قرار دارند که میتوانید با کمک آنها خیلی سریع رندر خود را تولید کنید.

پلاگین سینمافوردی Transform

پلاگین سینمافوردی Transform ابزار کنترل خودکار انیمیشن در صحنه می باشد و میتوانید بدون هیچ کی فریمی، ترانزیشن انیمیشن را ایجاد کنید. بیش از ۶۵ پریست انیمیشن در این مجموعه قرار دارد.

پلاگین سینمافوردی HDRI Link

پلاگین سینمافوردی HDRI Link ابزار انتخاب محیط برای صحنه سه بعدی است و با استفاده از آن میتوانید از انواع HDRI سریع انتخاب کنید. این پلاگین بسیار کاربردی و مفید است و با کمک آن میتوانید در موتورهای رندر مختلف محیط های HDRI موجود را بصورت بصری یک به یک امتحان کنید تا بهترین و مناسب ترین محیط را برای صحنه سه بعدی انتخاب کنید. پلاگین HDRI Link موتورهای رندر اکتان، ردشیفت، آرنولد، کرونا، V-Ray و بسیاری موارد دیگر را پشتیبانی می کند. با کمک پلاگین سینما فوردی HDRI Link می توانید نورپردازی خود در موتورهای رندر خارج از نرم‌افزار سینمافوردی سریع و راحت انتخاب کنید و جریان کار نورپردازی صحنه را در رندر آرنولد، اکتان و موتورهای رندر حرفه‌ای دیگر سرعت دهید. دیگر لازم نیست برای انتخاب بهترین HDRI برای صحنه خود زمان زیادی را صرف آزمون و خطا کنید، تنها کافیست محیط HDRI را به پلاگین HDRI Link وصل و لینک کنید و از میان تصاویر HDRI موجود در Plus Library که با پلاگین همراه است HDRI مورد نظر خود را انتخاب کنید.


مطالب پیشنهادی:


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : پلاگین تاريخ : 12 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها