کیوتی پروژه معرفی گوشی های ارزان با باتری های قوی - پروژه کیوتی

موبایل در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین وسایل شخصی هر کدام از ما تبدیل شده است. در گذشته خبری از موبایل نبود و هیچ کدام از ما با این موضوع مشکلی نداشتیم؛ اما امروزه اگر فقط شارژ باتری موبایلمان تمام شود، متوجه وخیم بودن شرایط خواهیم شد! در ابتدا موبایل‌ها فقط یک وسیله ارتباطی به حساب می‌آمدند. در آن دوران موبایل‌ها کاربرد چندانی نداشتند، به همین خاطر باتری را برای مدت طولانی در خود نگه می‌داشند.

به‌تدریج با اضافه شدن کاربردهای متعدد به گوشی‌های موبایل، باتری‌ها به سرعت تمام می‌شدند. دقیقاً همین زمان بود که رقابت باتری بین موبایل‌ها مطرح شد. شاید با خودتان بگویید که می‌توانید از پاوربانک استفاده کنید. این در حالی است که پاوربانک وسیله‌ای همراه و اضافی است. پس چه بهتر که گوشی موبایلتان باتری قدرتمندی داشته باشد.

در حال حاضر بازار از انواع مدل‌های مختلف موبایل اشباع شده است. اگر سری به پرفروش‌ترین و برترین برندهای موبایل در بازار ایران بزنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از موبایل‌های با باتری قدرتمند، طرف‌داران بسیاری دارد. وب‌سایت تکنولایف، یکی از برترین فروشندگان تخصصی موبایل در ایران، طی تحقیقات و آنالیز اطلاعات، لیستی از پرفروش‌ترین و برترین برندهای موبایل در بازار ایران را معرفی کرده است. با بررسی این مقاله می‌توانید شناخت کافی درباره پرفروش‌ترین موبایل‌ها داشته باشید.

معرفی گوشی های ارزان با باتری های قوی

شاید با خودتان بگویید که اکثر گوشی‌هایی که باتری قدرتمندی دارند، گران‌قیمت هستند. این در حالی است که می‌توانید گوشی های ارزان با باتری های قوی را در بازار نیز با کمی جستجو پیدا کنید. البته نیازی به جستجوی سخت نیست. در ادامه شما را با برترین گوشی های ارزان با باتری قوی آشنا خواهیم کرد:

سامسونگ گلکسی M51

سامسونگ گلکسی M51 جزء برترین موبایل‌های دنیا از نظر باتری به حساب می‌آید. زمانی که سری به مشخصات این گوشی بیندازید، متوجه می‌شوید که سامسونگ گلکسی M51 دارای باتری ۷هزار میلی‌آمپر است. این حجم از باتری در مقایسه با سایر موبایل‌های دنیا بی‌نظیر است و رقیبی ندارد. سری M سامسونگ را به باتری قدرتمند می‌شناسند؛ اما سامسونگ گلکسی M51، به نوعی پرچمدار این سری به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که این گوشی موبایل به‌خاطر باتری قدرتمند، وزن بسیاری دارد و همیشه باید گوشی ۲۱۳ گرمی را در دست بگیرید. البته اگر بخواهید کاور یا گلس داشته باشید، وزن گوشی باز هم سنگین‌تر می‌شود!

در این گوشی از ماژول ۴ دوربینه با سنسورهای مختلف استفاده کرده‌اند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل این گوشی کیفیت مطلوبی دارد و کاربران را راضی نگه می‌دارد. در ضمن سامسونگ گلکسی M51 دارای تراشیه اسنپدراگون ۷۳۰G است و می‌تواند اکثر بازی‌ها را به‌خوبی اجرا کند.

سامسونگ گلکسی F62

سری F  سامسونگ جزء سری‌های مشهور این برند کره‌ای به حساب نمی‌آید؛ اما سامسونگ گلکسی F62 را می‌توان در فهرست برترین گوشی‌های دنیا با باتری قدرتمند قرار داد. این گوشی نیز همانند M51 دارای باتری ۷هزار میلی‌آمپری است. در این گوشی از تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده کرده‌اند که سرعت بسیار مطلوبی دارد. همان طور که انتظار می‌رود، سامسونگ گلکسی F62 نیز همانند M51 وزن بسیاری دارد. پس باید خودتان را برای دست گرفتن گوشی ۲۱۸ گرمی آماده کنید. طراحی این گوشی بسیار زیباست و ظرافت خاصی دارد. پشت گوشی چهار ماژول دوربین به چشم می‌خورد که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل وضوح دارد. این گوشی عملکرد بسیار مطلوبی دارد و جزو برترین گوشی‌های سامسونگ با باتری عالی به حساب می‌آید.

شیائومی پوکو M3

خب نوبتی هم که باشد، نوبت به رقیب سرسخت سامسونگ، یعنی برند شیائومی می‌رسد. شیائومی پوکو M3 با ۶هزار میلی‌آمپر ظرفیت باتری، در بین برترین موبایل‌های دنیا با باتری‌های قدرتمند قرار می‌گیرد. با توجه به کاهش هزار میلی‌آمپری ظرفیت باتری شیائومی پوکو M3 در مقایسه با مدل‌های قبلی، این گوشی ۱۹۸ گرم وزن دارد و کمتر سبک‌تر از سری F و M سامسونگ است. در این گوشی از دوربین سه‌گانه همراه با سنسورهای ۴۸+۲+۲ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند. قلب تپنده این موبایل یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 است که قدرت مناسبی دارد. از این گوشی می‌توانید برای ساعت‌ها استفاده روزانه و حتی اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین استفاده کنید.

آیا گوشی با باتری قدرتمند تهیه کنیم؟

خرید گوشی با باتری پرظرفیت می‌تواند مزایا و معایب خاص به خود را داشته باشد. خب در وهله اول داشتن باتری قدرتمند می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشید. ساعت‌ها و حتی روزها می‌توانید بدون نیاز به شارژ، از گوشی خودتان استفاده کنید؛ اما باید معایب آن را نیز به جان بخرید. در وهله اول، باتری قدرتمند وزن گوشی را سنگین می‌کند. پس اگر عادت دارید تا به‌صورت طولانی مدت گوشی را دستتان بگیرید، این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد. در وهله دوم همان قدر که باتری به سختی تمام می‌شود، به سختی نیز شارژ خواهد شد. پس مدت طولانی باید در شارژ بماند تا شکل زیبای شارژ ۱۰۰ درصد را بالای صفحه گوشی خودتان ببینید!

جمع‌بندی

اگر داشتن باتری قوی در گوشی‌های هوشمند برای‌تان اهمیت دارد، حتما در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید. ما در این مقاله به معرفی گوشی های ارزان با باتری های قوی پرداختیم که می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید باشد. شما چه پیشنهادی برای دوستداران گوشی‌های با باتری قدرتمند دارید؟

برگرفته از سایت الف:

https://www.alef.ir/news/4000504030.html

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 732 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 29 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.